Koszyk: (pusty)


Przejdź do koszyka
Raty Santander

 

 

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Dział Obsługi Reklamacji

Witamy w Dziale Reklamacji firmy Hecht Polska, którego pracownicy pozostają do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00

 

Dane kontaktowe
 e-mail  serwis@hechtpolska.pl
 telefon (95) 7117140 wew. 3 

  ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

RMA to nowoczesny system zgłoszeń serwisowych zgłaszanych za pośrednictwem strony internetowej. Pozwala śledzić przebieg naprawy sprzętu z poziomu strony internetowej. Jesteś informowany o wszystkich czynnościach związanych z naprawą oraz dowiesz się kiedy przesyłka została do Ciebie odesłana i jaki posiada nr listu przewozowego.

 W przypadku problemów ze złożeniem reklamacji, prosimy o kontakt telefoniczny z naszym serwisem!!

 

Zalety nowego systemu:    

- system sam zamawia firmę kurierską po odbiór reklamowanego urządzenia (nie muszą już Państwo zamawiać firmy kurierskiej po odbiór, system zrobi to sam). Koszt przesyłek pokrywa HECHT POLSKA. 

- dostęp 24/h przez 365 dni w roku 

- podgląd historii zgłoszenia 

- otrzymywanie powiadomień o etapie realizacji zgłoszenia

W celu złożenia reklamacji prosimy nacisnąć poniższy przycisk:

Po wypełnieniu formularza, dostaniesz wiadomość e-mail z potwierdzeniem złożenia reklamacji. Jeżeli nie otrzymałeś potwierdzenia na swoją skrzynkę pocztową, sprawdź folder SPAM.

Aby sprawdzić status reklamacji, prosimy nacisnąć poniższy przycisk:

 


System reklamacyjny dla partnerów handlowych

 

 

 

Posiadasz urządzenie marki HECHT z silnikiem BRIGGS & STRATTON, kliknij tutaj

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl