Koszyk

produktów 0

wartość 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Raty Santander

Zaloguj się

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Serwis i zwroty

• Jesteśmy autoryzowanym centralnym serwisem marki Hecht na terenie Polski. W przypadku ewentualnej usterki urządzenia świadczymy serwis w usłudze "door to door".

• W przypadku awarii zgłoś do nas uszkodzenie – telefonicznie, faksowo lub przez stronę www.hechtpolska.pl, bezpłatnie odbierzemy od Ciebie urządzenie, naprawimy i odeślemy naprawione na nasz koszt.

• Nie odbieramy wysyłek "za pobraniem" i nie ponosimy kosztów wysyłek poniesionych przez Klienta bez uzgodnienia z naszym Serwisem.

• Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest dowód zakupu towaru, który otrzymacie Państwo bezpośrednio w momencie odbioru paczki od kuriera.

• Gwarancja udzielana jest na okres:

  • 24 miesięcy od daty sprzedaży - zakup konsumencki
  • 6 miesięcy od daty sprzedaży; w przypadku zakupu urządzeń z silnikiem Briggs&Stratton gwarancja na silnik wynosi 90 dni od daty sprzedaży - zakup komercyjny

• Wszelkie reklamacje uwzględnia Hecht Polska Sp z.o.o. W przypadku wystąpienia trudności z reklamowaniem danego produktu, prosimy o kontakt telefoniczny ze Sprzedawcą.

Sklep internetowy Shoper.pl